6 december 2014

Cosy Green Bedroom - Urban Jungle Bloggers



Ik ben gevraagd om mee te doen aan Urban Jungle Bloggers. Een 'Green Social Inspiration' platform met maandelijks groene inspiratie van diverse bloggers.
Dit is op initiatief van bloggers Judith de Graaff en Igor Josifovic.
Het thema van deze maand: Cosy Green Bedroom.

Welkom in mijn 'surf shack' slaapkamer waarin planten prima passen. Ik ben trots op mijn handgemaakte 'upside down airplant'!

I have been asked to participate in Urban Jungle Bloggers. A 'Green Social Inspiration ' platform with monthly green inspiration from various bloggers. 
This is initiated by bloggers Judith de Graaff  and Igor Josifovic.

This months theme: Cosy Green Bedroom

Welcome in my "Surf Shack' bedroom where in plants fit perfectly. I am proud of my handmade upside down air plant!























4 opmerkingen:

  1. Wow, the repurposed tea boxes as hanging planters are such a fun & cool idea!! Thank you for inspiring us!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk je DIY upside down air plant hanger! Heb je er een soort van roostertje in gemaakt om de air plant op z'n plaats te houden? En gaaf zo helemaal in vintage tropische Aloha sfeer. Zelfs met changeant-gordijnen als ik het goed zie! Grappig trouwens dat je money plant helemaal sierlijk (en roze!) naar het licht gaat. Dankjewel dat je weer mee hebt gedaan, Anuschka!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De air plant heb ik aan het roze touwtje vastgemaakt met een knoopje en zo door het gaatje van het blikje gedaan. Het blijft prima zitten, omdat het blikje niet zo groot is. Vind het zelf ook een leuk idee en ik ben van plan om er meer te maken als ik de juiste blikjes kan vinden!

      Verwijderen