8 juni 2015

Sissy Boy Summer Market 2015


Met de zomer in zicht is het weer tijd voor een Sissy Boy Summer Market! Deze vrolijke markt vond vorige week zaterdag plaats in het Amsterdamse Vondelpark. Als Sissy Boy fan wilde ik deze markt niet missen en reisde ik af naar Amsterdam.
Het was stralend mooi weer en het was er gezellig druk. Op de markt was van alles te vinden als Vintage Finds en Homeland producten van Sissy Boy zelf, workshops, live muziek, lekkere hapjes en drankjes. Ook waren er kraampjes van andere ondernemers met leuke hebbedingen.
Ik heb mij er prima vermaakt en ik kon het laten om met een nieuwe Sissy Boy jurk, drie botanische prints en een paar cactussen naar huis te gaan... met de zomer in mijn bol!




Summer vibes

Vintage finds en planten Sissy Boy

Vintage finds Sissy Boy

Fotolijstjes Sissy Boy 

Sissy Boy Homeland

Kids workshops

Life is a beach

Links botanische prints Sissy boy rechts Vavoom Styling

De meisjes van de Bloemen

Six and Sons

Links posters drukken bij Sissy Boy rechts Fair Forward

Zomer markt zomers weer!

Links Little Indians rechts Paradis Amsterdam

Art and Lemonade 

Even chillen met een mooi uitzicht over het park!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten