27 januari 2016

Urban Jungle Bloggers: Kitchen Greens


'Kitchen Greens' is het thema van Urban Jungle Bloggers van deze maand.
Ik heb onlangs weer verse kruiden gekocht en deze in vintage plantenpotjes gezet zoals mokken en blikjes die ik gekocht heb in de kringloopwinkel. Ze passen perfect in het blauwe kruidenrek. De keuken ruikt heerlijk en er gaat niets boven het koken met verse kruiden!
Een tijdje geleden kocht ik het vintage 'Action Cookbook'. Hier staan heerlijke Britse recepten en is leuk geillustreerd. Ik ga zeker gauw een paar recepten uitproberen met de kruiden.
Natuurlijk mogen luchtplantjes en vetplantjes niet ontbreken in mijn groene keuken!

Scroll down for English




 






Photos: Hipaholic

Urban Jungle Bloggers is a monthly blog series, hosted by Igor Josifovic (Happy Interior Blog) and Judith de Graaff (JOELIX.com).

English:
'Kitchen Greens' is this month's theme of Urban Jungle Bloggers.
I recently bought fresh herbs and put them in vintage plant pots like mugs and cans which I bought at the thrift store. They fit perfectly with the blue spice rack. The kitchen smells great and there's nothing like cooking with fresh herbs!
A while ago I bought the vintage 'Action Cookbook'. There are delicious British recipes in it and very nice illustrated. I will definitely try out a few recipes with herbs soon.
Of course airplants and succulents are not missing in my green kitchen!


4 opmerkingen: