29 november 2014

Styling Pop-Up Office Webvedettes 2



In een eerder blogpost schreef ik over mijn stylingklus voor Webvedettes waar ik een PopUp Office zou gaan stylen op Webshop Event Flavourites Live.
Zie hier het resultaat waar ik heel trots op ben!
De opdracht was om een aanschuifkantoor te stylen helemaal in Webvedettes stijl: fris, wit, met zwart/wit foto's en vintage accenten. Uitgangspunt waren de vierkante vorm van Instagram foto's. Deze vierkante vormen heb ik regelmatig terug laten komen.
Met de beperkte tijd ( 2 weken ) die ik had en een low-budget is het mij goed gelukt om een gaaf Pop-Up Office in Webvedettes stijl neer te zetten.
Ik wil Webvedettes Diana van Ewijk en Dana Taberima super bedanken voor de mooie samenwerking: we did it!
Meer Webvedettes op Flavourites Live lees en zie je op Webvedettes Blog en Instagram pagina.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten