2 april 2015

Product Styling Amazona Krijtverf & Kalkwas



Afgelopen maand heb ik een superleuke stylingproductie gedaan voor Amazona Krijtverf & Kalkwas.
Krijtverf wordt vaak 'geassocieerd met brocante en landelijk wonen. Het leent zich juist ook prima voor andere interieurstijlen. Ik heb met mijn productie willen laten zien dat krijtverf heel goed past in een fris interieur met een vintage touch.
Stylist Monique Tieleman kreeg dezelfde opdracht, maar maakte een productie in een totaal andere stijl. Bekijk hier haar mooie productie.


De ruimte is een  vrolijke mix van kleur en vintage



De verf is fijn om mee te werken, dekt goed en is 100% ecologisch. Het geeft een mooie matte finish en is reukloos.

Voor de productie heb ik de kleuren Citron en Vert de Bleu gebruikt

Ik heb zelfs de radiator geverfd, zodat deze mooi overgaat in de muur
De stylingproductie was in opdracht van Stylink.Studio
Wil je meer zien van de productie? Kijk op de site van Stylink.
Ben je nieuwsgierig geworden naar de Amazona krijtverf? Ga dan naar de site van Amazona Krijtverf & Kalkwas.

Styling & Fotografie: Anuschka Odau - Hipaholic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten