2 juni 2016

Designkwartier 2016


Afgelopen weekend bezocht ik het Festival Designkwartier in het Zeeheldenkwartier in Den Haag.
Op dit designfestival was werk te zien van Nederlandse ontwerpers, in pop-up shops, winkels en unieke lokaties door de hele wijk. 

Het festival begon voor mij met een netwerkontbijt van de organisatie bij Pim in Den Haag. Tijdens het ontbijt kregen we uitleg van een paar ontwerpers over hun werk. Het was zeker interessant om het verhaal achter het werk te horen.
Na dit heerlijke ontbijt ging ik op pad met Laura van Laura en James en Marieke van Pimpelwit.
Een van de hoogtepunten was mijn Pop Up in de tuin van Yurtstore. Hierover in een volgende post meer.
Hieronder zie je mijn hoogtepunten van het festival.

Scroll down for English.

Netwerkontbijt bij Pim

Taska's mobiele Bookstore

Taska Store

Kleurrijke riso's van Marenthe

Vrolijke nylon tassen van Susan Bijl bij WOTH

Retro prints bij WOTH

Accessoires van Edith van Kan

Werk met een verhaal van Ro Smit
\
Proeverij van locaal geplukt onkruid bij De Onkruidenier

Lepels van Juliette Warmenhoven

Everyday Growing Juliette Warmenhoven

Botanicals van Spruitje

Leren halssieraad van Raha Ansari bij Yurtstore

Tot volgend jaar!


Photos: Hipaholic

English:
Last weekend I visited the Festival Designkwartier in Zeeheldenkwartier in The Hague.
At this design festival you could see Dutch designers, pop-up shops, shops and unique locations throughout the neighborhood.

The festival began for me with a network breakfast at Pim Coffee in The Hague. During breakfast we got an explanation of a few designers about their work.
One of the highlights was my own Pop Up at Yurtstore. you will see this in a next post. Here you can see my highlights of the festival.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten