14 december 2016

House Tour Productions #3


In deze post wil ik je mijn nieuwste binnenkijker producties laten zien die ik de afgelopen maanden heb gemaakt voor Hip & Hot Blogazine.
In een binnenkijker laat ik bijzondere, mooie en leuke interieurs zien. Het is zo leuk om te zien dat iedere eigenaar weer een andere stijl en smaak heeft. Een ding hebben ze gemeen: ze houden van kleur!
Hieronder zie je een impressie van de binnenkijkers van Birgit en Katja.

Heb je ook een mooi en bijzonder huis en wil je hiermee in de Binnenkijker op Hip & Hot Blogazine? Laat het mij weten en stuur een mail naar info@hipaholic.nl. Het liefst in de regio Den Haag. Ook koffietentjes, winkels en bed & breakfasts zijn welkom!

Scroll down for English
De Haagse parterre woning van Birgit





Het groene en vintage interieur van Katja






Styling & Photos: Hipaholic

English:
In this post I want to show you my latest House Tour productions for Hip & Hot Blogazine that I photographed the last couple of months. In an house tour I show special and beautiful interiors.
Above you see the colorful interiors of Birgit and Katja.
Do you have a special home, coffee shop, bed and breakfasts and you want this in a House Tour? Let me know and send an email to info@hipaholic.nl. Preferably in The Hague area.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten