10 juli 2017

Interior: Summer Styling At Home


Het is zomer! Met een nieuw seizoen heb ik altijd zin om mijn woonkamer weer te restylen. Toevallig kwam ik vorige week een schattig klein wit met goud theetafeltje tegen op wieltjes. Normaal gesproken ben ik geen fan van goud, maar in combinatie met roze en groen is het verrassend en weer helemaal hip! En het is de trend momenteel. Samen met een urban kussen van Urban Nature Culture, oude kerstdecoratie bladeren van Sissy Boy, planten en de kringloop is mijn woonkamer weer Summerproof!
Fijne zomer!

Scroll down for English




Photography & styling: Hipaholic

English:
It's summer! With a new season, I always want to restyle my living room. Last week I came across a cute little white and golden tea table on wheels. Normally, I'm not a fan of gold, but  I like it in combination with pink and green. It's surprising and totally hip! Together with a beautiful urban cushion from Urban Nature Culture, Christmas decoration leaves from Sissy Boy, plants and the thriftshop, my living room is Summerproof!
Have a great Summer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten