11 januari 2018

Happy 2018!


Happy 2018 iedereen! Maak er een mooi en creatief jaar van! In deze post wil ik nog even terugkijken op 2017 met een paar persoonlijke hoogtepunten. Klik op de linkjes om de bijbehorende blogposts te bekijken.

Happy 2018 everyone! Make it a beautiful and creative year! In this post I want to look back on 2017 with a few personal highlights. Click on the links to view the corresponding blog posts.



Ik heb een paar mooie interieur projecten voor Flexa mogen doen, zoals een project met de kleur van het jaar 2018 'Heartwood'. Ik ben echt superblij met deze samenwerking.

I have done a few nice interior projects for Flexa, such as a project with the color of the year 2018 'Heartwood'. I am really happy with this collaboration.


In mei maakte ik een fototrip naar het kleurrijke Porto. Wat een gave stad is dit toch! Ik wil snel weer terug om meer mooie foto's te maken of naar een andere kleurrijke stad!

In May I made a photo trip to colorful Porto. What a cool city is this! I want to go back soon to make more beautiful pictures or go to another colorful city!


In de nazomer bezocht ik Fam Flowerfarm voor een lunch en om natuurlijk foto's te maken van de dahliavelden. Zo prachtig allemaal! Ik had nog nooit zoveel verschillende soorten dahlia's bij elkaar gezien.

Late summer I visited Fam Flowerfarm for lunch and of course taking pictures of the dahlia fields. So beautiful! I had never seen so many different types of dahlias together.


Een van de mooiste samenwerkingen vond ik de fotoshoot die ik deed bij Urban Nature Culture. Ik had de vrije hand en mocht hun nieuwe zomercollectie stylen en fotograferen op het hoofdkantoor. Ik ben nog steeds blij met het resultaat!

One of the most beautiful collaborations was the photo shoot that I did at Urban Nature Culture. I had a free hand and was allowed to style and photograph their new summer collection at the head office. I am still happy with the result!


Voor Durable Yarn stylde en fotografeerde ik nieuwe garens voor hun website en social media. Ik bedacht voor elke soort garen een andere setting en sfeer. Een hele uitdaging, maar zo leuk om te doen!

For Durable Yarn I styled and photographed new yarns for their website and social media. I devised a different setting for every type of yarn. A challenge, but so much fun to do!


Ik heb in 2017 ook weer fotostyling workshops mogen geven. Ik was deelnemer op Creative Life, waar ik met veel succes drie dagen mini fotostyling workshops gaf.

In 2017, I was also teached photo styling workshops. I participated in Creative Life, where I gave three days of mini photo styling workshops with great success.


Heb je interesse in een van mijn diensten? Neem dan contact met mij op!
Are your interested in one of my services? Let's get in touch!

Fotografie: Hipaholic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten