28 maart 2018

Lente Styling Inspiratie


Joehoe! Het is eindelijk lente en om dit te vieren wil ik je styling inspiratie geven om in de stemming te komen. Bij de lente denk ik aan veel bloemen, frisse kleuren en Pasen. Hieronder vind je een paar van mijn sfeerbeelden die ik met je wil delen. Happy Spring!

Yay! It is finally Spring and to celebrate this I want to give you some styling inspiration to get you into the mood. Spring is for me lots of flowers, bright colors and Easter. Below you will find a few images that I want to share with you. Happy Spring!



Flatflay voor Pasen

Primula's bij de bloemenzaak
Paas styling

Servies van Zwaanzinnig op ShowUP

Flatlay gemaakt van een bouquet bloemen

Bloemen en vintage vaasjes

Bloemen flatlay met zakjes bloemenzaad van Flying Tiger

Kleurrijke tulpen op de markt.

Freestyle Paas flatlay

Fotografie en Styling: Hipaholic

Wil je met mij samenwerken? Wil je productfoto's voor je bedrijf of wil je leren hoe je zelf mooie foto's kunt stylen en maken? Ga naar mijn site voor meer informatie! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten